Doplňující otázky

Lze nastavit prolink ze SkolaOnline.cz jako například do strava.cz?
Bohužel to nejde, přestože v oficiálních návodech to uvedené je. Důvodem jsou administrativně technické důvody na straně dodavatele aplikace.

Lze registrace obou rodičů do aplikace, aby oba měli přístup k účtům žáků?
Ano, druhý rodič si při registraci zadá své telefonní číslo a fin. prostředky posílá na svůj účet a poté přerozdělování mezi žáky. Platby obou rodičů lze najít v sekci Platby -> Výpisy.

Lze nastavit upozornění na nízký limit účtu žáka?
Ano, limit nastavuje třídní učitel na úrovni třídy a je stejný pro všechny žáky. Při nižším stavu účtu žáka než je nastavený limit je každé pondělí automaticky odeslán email na rodiče.

Lze poslat finanční prostředky přímo na účet žáka?
Ano, popsáno výše v odstavci "Jak získat VS jednotlivých žáků pro přímou platbu".

Lze takto poslat i poplatek za družinu?
Ano, dle informací vedoucí družiny bude poplatek z účtu žáka hromadně převeden na samostatný účet družiny. Při zasílání fin. prostředků tedy počítejte i s tímto poplatkem.

Lze přesouvat fin. prostředky mezi žáky (mými dětmi)?
Ano, ale nemůže je přesunout rodič. Pro přesun peněz kontaktujte správce aplikace v naší škole.

 

Zpět k návodu jak s aplikací pracovat.